10 տարի շուկայում. թվային մարքեթինգ ներկայացնող ընկերության համար այս ժամանակահատվածն արդեն կայուն և հուսալի գործելաոճի ապացույց է: Նշելով իր 10-ամյակը՝ Մեդիա Սիսթեմսն ամփոփեց տարիների ընթացքում ձեռք բերված հաջողությունները, խոսեց ապագա պլանների մասին և ընդունեց գործընկերների շնորհավորանքները: Hard Rock Cafe-ում անցկացված երեկոյի հատուկ հյուրն էր Ֆորշը:
Վերջին 10 տարվա ընթացքում Մեդիա Սիսթեմս ընկերությունը մատուցում է թվային մարքեթինգի բազմապրոֆիլ ծառայություններ։ Ընկերության հիմնական ուղղվածությունը մեդիա գնման և պլանավորման պրոցեսների իրականացումն է լոկալ և միջազգային հարթակներում, սակայն Մեդիա Սիսթեմսը կարող է իրագործել թվային մարքեթինգի դաշտում ցանկացած առաջարկ և պատվեր: Թվային գովազդի ծառայություններ առանց որևէ աշխարհագրական սահմանափակման, ոչ ստանդարտ ձևաչափով և յուրահատուկ տեխնոլոգիական լուծումներով։ Մեդիա Սիսթեմս գործակալությունը մշտապես հետևում է համաշխարհային թրենդերին՝ ինտեգրելով դրանք հայաստանյան շուկա։
Մամիկոնյանց 26
060-68 90 90
EXCLUSIVE! Van Cleef & Arpels-ի աջակցությամբ L'ÉCOLE զարդարվեստի դպրոցի պաշտոնական բացումը Դուբայում
EXCLUSIVE! AKNEYE-ի ՖԻՋԻԹԱԼ ՍՓԵՅՍԻ բացումը Վենետիկի 60-րդ միջազգային բիենալեում
AKNEYE հատուկ ընթրիքը Վենետիկի XIV-րդ դարի Ca' Sagredo Hotel-ամրոցում
EXCLUSIVE! Հայկական տաղավարի պաշտոնական բացումը Վենետիկի 60-րդ միջազգային բիենալեի շրջանակում:
«Անահիտ» կինոմրցանակաբաշխության հյուրերը
«ՏԱՆԴԵՄ» դրամայի փակ պրեմիերան և «Armflix» մեդիապլատֆորմի մեկնարկը
Մինաս Ավետիսյանի աշխատանքների ցուցադրությունը և MINAS գինիների շնորհանդեսը
FOX by The Little Prince նոր սրահի բացումը Գ. Լուսավորիչ 7 հասցեում
Ինչու էին Լավինան և Աադիթն իրենց հարսանիքն անցկացնում Հայաստանում! Բոլոր մանրամասները
EXCLUSIVE! Սաթի Սպիվակովան Concept by Vremena Goda կոնցեպտ-սթորի Grand Opening-ին
ELECTRICA ընկերության ռեբրեդինգը և նոր սրահի բացումը
Գոհար Հարությունյանը պաշտոնապես Հայաստանում ներկայացրեց ֆրանսիական YON-KA ապրանքանիշը