VITACCI իտալական բրենդն ունի 16 տարվա պատմություն: Միլանի Savini ռեստորանում երեք եղբայրներ որոշեցին ստեղծել "արհեստական ինտելեկտով" հեռանկարային ապրանքանիշ, որն ավելի ուշ ներկայացվեց Ռուսաստանում` երկում, որը եղբայրները համարում էին իրենց երկրորդ հայրենիքը: Իտալերենից թարգմանված ՝ vita նշանակում է կյանք, ամրություն, ռեսուրս: Այս բառը դարձել է առանցքային բառ ապրանքանիշի հայեցակարգի ստեղծման գործում:
Համարձակ գաղափարը հնարավոր էր իրականացնել միայն առաջադեմ տեխնոլոգիաների միջոցով: Իտալացի դիզայներների առաջարկությամբ եղբայրները ստեղծեցին կոշկեղենի երկու հիմնական ուղղություն` fashion և comfort: Fashion շարքը նախատեսված էր բարձր նորաձեւության, աստղային պոդիումների և այլ հեղինակավոր իրադարձությունների սիրահարների համար: Comfort գիծը մշակվել է նրանց համար, ովքեր գնահատում են ոչ միայն արտադրանքի արտաքին գեղեցկությունը, այլև հարմարավետությունը:
Հավաքածուները ստեղծելիս ապրանքանիշն օգտագործում է հեղափոխական տեխնոլոգիաներ. կոշիկները կայուն են, հարմարավետ, իսկ հատուկ պաշտպանիչ շերտն էլ ապահովում է ոտնաթաթի փափուկ հիմքը: Սեզոնային մոդելների արտադրության մեջ օգտագործվող նյութերը կարող են դիմակայել ագրեսիվ քիմիական միջավայրին, ինչը կարևոր է մեգապոլիսների, տարածաշրջանային քաղաքների և գյուղերի դեպքում: VITACCI կոշիկներն առանձնանում են նաև գերազանց ջերմամեկուսիչ հատկություններով և ամրությամբ: Այսօր VITACCI բրենդային սրահները տեղակայված են Ռուսաստանի, Բելոռուսի, Ղազախստանի ամենահեղինակավոր առևտրի կենտրոններում: Բրենդի տեսականին այսուհետ կարող եք ձեռք բերել նաև Ռիո Մոլի առաջին հարկում բացված պաշտոնական սրահից և իհարկե նորաբացսրահից, որը գտնվում է մաշտոցի 41 հասցեում:
Մաշտոցի 41 / Ռիո մոլ